Zgłoszenie RMA Seagate

Dyski twarde firmy Seagate posiadają gwarancję producenta.

Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne realizowane są bezpośrednio poprzez serwis producenta.



Wejdź na poniższą stronę i uzupełnij dane.


Kliknij aby przejść do strony zgłoszenia RMA


Skrócona procedura na stronie Seagate:

1. Wejdz na stronę ( kliknij obrazek "Wypełnij zgłoszenie" )

2. Uzupełnij dane odnośnie reklamowanego urządzenia (nr seryjny urządzenia, model urządzenia)

3. Zostanie otworzona strona z informacjamo odnośnie gwarancji produktu

4. Kliknij Utwórz zwrot

5. Wypełnij dane adresowe i kontaktowe

6. Po uzupełnieniu danych i ich zatwierdzeniu pojawi się link do wydruku etykiety RMA

7. Wydrukuj etykietę i odeślij na swój koszt na adres umieszczony na etykiecie

8. Etykieta RMA MUSI znajdować się w widocznym miejscu na opakowaniu!



Powrót do strony głównej