Zgłoszenie RMA Seagate
Dyski twarde firmy Seagate posiadają gwarancję producenta.
Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne realizowane są bezpośrednio poprzez serwis producenta.
Wejdź na poniższą stronę i uzupełnij dane.
Kliknij aby przejść do strony zgłoszenia RMA
Skrócona procedura na stronie Seagate:
1. Wejdz na stronę ( kliknij obrazek "Wypełnij zgłoszenie" )
2. Uzupełnij dane odnośnie reklamowanego urządzenia (nr seryjny urządzenia, model urządzenia)
3. Zostanie otworzona strona z informacjamo odnośnie gwarancji produktu
4. Kliknij Utwórz zwrot
5. Wypełnij dane adresowe i kontaktowe
6. Po uzupełnieniu danych i ich zatwierdzeniu pojawi się link do wydruku etykiety RMA
7. Wydrukuj etykietę i odeślij na swój koszt na adres umieszczony na etykiecie
8. Etykieta RMA MUSI znajdować się w widocznym miejscu na opakowaniu!